REGULAMIN KONKURSU
1.Do konkursu mogą przystąpić rodziny , indywidualne osoby, grupy uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, klasy, grupy przedszkolne.
2.Palma nie może być krótsza niż 1m
3.Palma powinna być wykonana z żywych roślin (bukszpan, borówki, bazie, gałązki leszczynowe itp.) oraz kwiatów i wstążek wykonanych z bibuły lub krepiny w dowolnych kolorach
Istnieje możliwość wykorzystania żywych i zasuszonych kwiatów oraz innych naturalnych materiałów służących dekoracji palmy.
4.Na czubku każdej palmy należy wykonać rozwidloną kiść z roślin.
5.Do wicia palmy nie należy wykorzystywać sztucznych materiałów,
bowiem palma nie będzie zakwalifikowana do konkursu i nie będzie oceniana przez jury .
6.Do konkursu autorzy mogą zgłosić jedną palmę
7.Każda palma musi posiadać metryczkę o wymiarach 5x9cm z wypisanymi drukowanymi literami informacjami
- a) nazwisko, imię oraz adres autora/ów
- b) klasa, szkoła lub przedszkole, grupa
- Palmy należy dostarczyć
w dniu 22 marca 2024r. (piątek) do godz.17.30 do Kościoła św. Mateusza w Dawidach Bankowych
- Rozstrzygnięcie konkursu przez jury nastąpi w dniu 22marca (piątek )
- W dniu 24 marca ( niedziela ) zaprasza się wszystkich uczestników konkursu do wzięcia udziału w procesji Niedzieli Palmowej ze swoją wykonaną palmą ( palmy będą stały przy obrazie św. Mateusza) Po mszy palmę będzie można zabrać z kościoła do domu.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się w Niedzielę Palmową po mszy św. o godz. 11.30